Най-важното
Какво можем да научим от рисковите капиталисти за конфликтите в работата
В една съвременна организация далновидните лидери търсят пробиви, очакват постоянен поток от новаторски идеи от своя персонал и правят смели залози, за да спечелят големи печалби. Въпреки това, десетилетия изследвания и практически опит показват, че без п
Дигиталната целева реклама навлиза в нова ера
Целевата дигитална реклама навлиза в нова ера, водена от възхода на изкуствения интелект (AI). Тъй като търговците прилагат усъвършенствани алгоритми към потребителските данни, те могат да предоставят хиперперсонализирани промоции с несравнима прецизност.
Видео
Икономика на преживяванията – търсете новия брой на списание ,,Мениджър“
Ако имате излишни 1000 лв. какво ще предпочетете – да си купите вещ или преживяване? Ако сте отговорили „преживяване“, вие сте част от мнозинството. Хората все повече търсят емоция и спомен, отколкото „просто“ продукти. Това провокира Джоузеф Пайн и Джеймс Гилмор да въведат термина „икономика на преживяването“. Това е нов етап в икономическата еволюция, който набира все по-голяма скорост. Как работи икономиката на преживяванията и кои индустрии я експлоатират в най-голяма степен, ще разберете на нашите страници.
Емоциите често надделяват и в нашите граждански избори. За това как да отсеем фактите от оглушителния „страничен шум“ и защо е важно да гласуваме на изборите на 9 юни разговаряхме с представителя на ЕК в България Йорданка Чобанова. През още една година на политическа нестабилност, нарастващо геополитическо напрежение, търговски войни и все по-силното влияние на климатичните промени, придържането към стратегически цели е от изключително значение. Каква трябва да е икономическата стратегия на България, за да бъде конкурентноспособна дългосрочно – потърсихме мнението на признати експерти и бизнеса.
Как се развива мебелната индустрия, защо буксува кръговата икономика, какво е AI washing, как да навигираме през бурята на промяната, защо трябва да четем научнофантастични романи и кои са последните мохикани на киното – отговорите на тези и други въпроси ще намерите на нашите страници.
Приятно четене,
Таня Кръстева, главен редактор на списание ,,Мениджър”
Търсете списание „Мениджър” в:
- разпространителската мрежа
- платформата за дигитално четене ZinZin
- manager.bg/списание
- На днешната дата
- Хороскоп
- Цитат на деня
Коментари
Защо британският премиер насрочи избори, които почти сигурно ще загуби
Площадът срещу Кулата или какво е бъдещето на нашата демокрация
Бизнес перспектива: Дългото ехо на кризата в Червено море по света и у нас
Германия е болният човек на Европа, но и други кашлят